Get ready for the ‘Witvis Championship 2023’ voor de A en B Jeugd

Donderdag, 23 februari 2023

We hebben er weer ongelooflijk veel zin in om komend jaar de wedstrijden met de jeugd te vissen. Vorig jaar werd er onder leiding van Erik van Schoonhoven en Mariska Hogendoorn fanatiek gevist. En dat niet alleen, ook de prijsuitreiking werd fanatiek bezocht. Wat een grote opkomst van onze jeugdige leden. Daar zijn we als vereniging maar wat trots op.

Ook dit jaar hebben we er weer zin in. Ter aankondiging van een nieuwe kampioenschap, hebben we een stoere flyer gemaakt. Om nog meer in de wedstrijdsferen te komen.

De wedstrijdkalender 2023 ziet er als volgt uit:

Woensdag 31 mei Vaarst
Woensdag 7 juni Norschoten
Zaterdag 17 juni Koppel Koewei
Woensdag 21 juni Vaarst
Woensdag 28 juni Norschoten
Woensdag 30 augustus Vaarst
Woensdag 6 september Norschoten

We nodigen al onze jeugdleden uit om mee te doen. Heb je al eerder mee gevist? Kom dan je eigen score verbeteren. Of reik voor de toppositie of ga de uitdaging aan om je toppositie vast te houden. Maar doe vooral mee omdat je zin hebt in een leuke avond uit. Chill aan het water of gezellig met elkaar.

Heb je nog niet eerder meegedaan? Doe dan vooral mee, hoe meer deelnemers, hoe uitdagender het kampioenschap. Ook als je nog niet eerder hebt meegedaan zijn we er om je te begeleiden. Heb je interesse in deelname, maar ben je nog niet lid? Dan is het belangrijk dat je eerst lid wordt van onze vereniging. Dat kan heel makkelijk, via onze website, ga vanuit het menu naar ‘Vergunning’. Meedoen is voor iedereen in de leeftijd t/m 18 jaar.

Je hoeft je vooraf niet in te schrijven, dat kan op de avond van de wedstrijd. Wees dan wel op tijd. Zie ons reglement voor alle info.

We hopen ook dit jaar weer op een grote opkomst!