UPDATE 18-9-2023 WEDSTRIJD GEANNULEERD - Inschrijving Junior (14 t/m 17 jaar) Karper wedstrijd Koewei geopend

Woensdag, 6 september 2023

UPDATE 18 september 2023: DEZE WEDSTRIJD GAAT NIET DOOR IVM TE WEINIG AANMELDINGEN Zaterdag 7 oktober is het weer zover, dan houden we de Junior Karper Wedstrijd in het Schaffelaarsebos, oftewel, op de Koewei. Deze wedstrijd organiseren we speciaal voor onze leden in de leeftijd van 14 t/m 17 jaar. Er kunnen 12 vissers meedoen en we vissen aan de binnenzijde van de Koewei, verdeeld over 12 stekken. De stekken worden uitgekozen door de wedstrijdorganisatie en middels bordjes wordt aangegeven waar welke stek is. Je kunt je opgeven bij Joost Maasland via emailadres penningmeester@hsvbarneveld.nl of via de Whatsapp. Doe dit voor 15 september. Meedoen is gratis!