Wie zijn de winnaars van de Jeugd Witviscompetitie?

Dinsdag, 19 september 2023

Inmiddels hebben we alweer de laatste Jeugd Witviswedstrijd gevist. De aanwezigheid van blauwalg in de vijvers Noord en Norschoten maakte dat we uit moesten wijken naar de singel van de Goede Herderkerk.

Ook deze laatste wedstrijd was weer kneitertje spannend, want er werden serieuze aantallen gevangen. En daarom werd het zo belangrijk om toch te proberen om die grotere vis eruit te halen en in het net te krijgen. Sommige vissers kregen het voor elkaar.

En dan is nu de vraag, wie zijn de winnaars? En zoals je van ons gewend bent, houden we dat nog even spannend. We gaan alle wedstrijden tellen en dan zal blijken wie er met de bekers vandoor gaan.

De prijsuitreiking is op 13 december. We hopen je daar weer te zien.