Dringende klusoproep aan Nachtvispashouders MOBA

Dinsdag, 19 september 2023

Graag nodigen we de nachtvispashouders van de MOBA uit voor de derde klusdag van HSV Barneveld. Deze klusdag staat gepland voor zaterdag 7 oktober aanstaande. Ben je dit jaar nog niet wezen helpen? Check je agenda dan goed en maak de klusdag belangrijk, want een NO SHOW betekent een NO GO op je pas! Met andere woorden, als je niet aanwezig bent op één van de geplande klusdagen dit jaar, dan ontvang je volgend jaar géén nachtvispas.

Een ieder die nog niet is geweest moet zich voor 1 oktober hebben opgegeven via dit mailadres penningmeester@hsvbarneveld.nl!

Meld je je niet aan dan betekent dat voor mij als ledenadministratie dat ik in de administratie jouw vergunning zal verwijderen.

Mocht je alsnog dan aanwezig zijn, dan kan ik dit nog corrigeren, maar gaat het niet mee in de incasso voor ’24. En ontvang je de sticker ergens in januari. Reden hiervoor: SVN sluit namelijk op 1 oktober de ledenadministratie voor het maken van de nieuwe vispassen ’24. En stuurt dan ook de facturen en incasso’s.

Voor een ieder die al is geweest, je bent van harte welkom uiteraard.

Met vriendelijke groeten,

Joost Maasland