Vrijwilligersdag 2023: Sunshiny Day!

Woensdag, 20 september 2023

Als vereniging zijn we onze vrijwilligers enorm dankbaar en daarom zetten we hen ieder jaar in het zonnetje. Dit jaar konden we dat zelfs letterlijk doen, want de temperatuur liep op naar zeg maar zonnebrand factortje 50! En met twee buitenactiviteiten op de agenda, was die zon meer dan welkom!

De eerste buitenactiviteit was vissen op forel of steur. En daarom vertrokken twee groepen, op zaterdag 9 september, richting Lelystad om aan een steurvijver of forelvijver te vissen. Zonder uitzondering heeft iedereen vis kunnen vangen en we kunnen terugkijken op een zeer geslaagd evenement.

We sloten de dag af met een heerlijke bbq verzorgd door het Rebellenhonk, onze vertrouwde plek om bij elkaar te komen.

Zonder iemand te willen vergeten willen we namens het bestuur iedereen bedanken die zich het afgelopen jaar heeft ingezet op wat voor manier dan ook.

Wil je je nu aanmelden om ook vrijwilliger te worden van onze vereniging? Stuur dan een mail naar secretariaat@hsvbarneveld.nl.

Namens het bestuur,

Edwin den Toom