Welke vissers vallen dit jaar in de prijzen?

Maandag, 4 december 2023

Check nog even je agenda, want op woensdag 13 december aanstaande komen we weer bij elkaar voor de prijsuitreiking van onze vereniging. Kom je ook? We beginnen om 19.30 uur in het Rebellenhonk in Barneveld.

Er staan prijzen klaar voor Jeugd witvis, Jeugd karper, Senior karper, BKV koppelwedstrijd en roofvis. Ook gaan we het hebben over de visuitzettingen 2023/2024. En de verkiezing van vrijwilliger van het jaar staat op de agenda.
En wie wint dit jaar de Gert van de Kraats Trofee? Voor de grootste vis tijdens de vrijwilligersdag?
Laten we er samen weer een gezellige avond van maken. Tot ziens!