Met droefheid hebben wij kennis genomen van het overlijden van Rijk Teunis Ravenhorst

Vrijdag, 30 augustus 2024

Met droefheid hebben wij het nieuws ontvangen over het overlijden van Rijk Teunis Ravenhorst.

Rijk was medeoprichter, nestor en erelid van de HSV Barneveld. Hij vervulde in al die jaren verschillende rollen mede als penningmeester.

De vereniging is hem enorm dankbaar voor zijn inzet en voortdurende belangstelling. Rijk was altijd scherp van geest en sprak zijn gedachten op een open en eerlijke (oude) wijze uit.

Zijn persoonlijkheid was breed gedragen binnen de vereniging. Bij velen heeft hij een bijzondere plek en zal hij gemist worden. Maar zoals het gedicht De mensen van voorbij zegt; "De mensen van voorbij zijn in het licht, zijn vrij"

Namens het bestuur en leden van de Hengelsport Vereniging Barneveld'

Bron: Barneveldse Krant