Vrijwilligers bedankt!

Vrijdag, 1 maart 2013

Zaterdag 1 maart 2013 is een flinke groep vrijwilligers actief geweest bij het prachtige Moba-gat (Grote Veenderplas). Rommel is verwijderd bij de stekken. Visstekken zijn opgeschoond. Er kan op de meeste plaatsen fatsoenlijk gevist worden. Ook zijn er een aantal stekken bijgekomen. Gezonken boten zijn boven water gehaald bij de aanlegplaatsen. Ondanks of dankzij de lage temperatuur is er een berg werk verzet.

Daarvoor namens het Bestuur onze welgemeende hartelijke dank!!

Voor het nieuwe seizoen is het Moba-gat weer Up to Date!! De stekken zien er geweldig uit en met elkaar kunnen wij ze ook geweldig houden!

Namens het Bestuur,

Gerrit Knotters (voorzitter)

Klik hier voor het fotoalbum.