Wedstrijdreglement BKV Koppel

Wedstrijdreglement BKV Koppel 2020:

Algemene informatie BKV koppelwedstrijd:
1. De BKV koppelwedstrijd is voor junioren / senioren. Deze wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd en telt dus ook niet mee voor het clubkampioenschap.
2. Verder wordt het reglement van de senioren gehanteerd in zoverre toepasbaar.
3. Bij deze wedstrijd is er geen inschrijfgeld.
4. Voor alle koppels / deelnemers is er een prijs, deze worden uitgereikt na de wedstrijd.
5. Inschrijven los of als koppel (senior / junior) is mogelijk tot 8 juni 20.00 uur. Inschrijven is verplicht, dit in verband met de organisatie van deze wedstrijd. Diegenen die zich niet inschrijven kunnen niet meedoen met deze wedstrijd.
6. Wil iedereen op tijd aanwezig zijn? Dat is voor 7.00 uur. Voor deze wedstrijd geldt loten om 7.00 uur en vissen van 8.00 uur tot 12.00 uur. Mailen naar: secretariaat@hsvbarneveld.nl.

Wedstrijdreglement Senioren 2020 gehanteerd in zoverre toepasbaar voor de BKV wedstrijd.

Wij wensen iedereen een sportieve competitie en een goede vangst.