Vier zaterdagen = vier wedstrijden. Ben jij er ook bij?

Maandag, 3 oktober 2016

Oktober is de maand van het wedstrijdvissen. De komende vier zaterdagen staan er verenigingsactiviteiten in de agenda.

Zaterdag 15 oktober 2016 en zaterdag 29 oktober 2016 gaan de roofvissers hun competitie vervolgen. De eerste wedstrijd is een vrije locatie wedstrijd op alle wateren binnen en buiten de eigen verenigingswateren, opgenomen in de landelijke lijst. De tweede wedstrijd is een wedstrijd die gevist wordt op onze eigen verenigingswateren. Heb je het niet zo met snoeken, maar meer met baars dan staat elders op de site een rijke vistip voor een leuk dagje baarsvissen, klik hier.

Voor reglement, verzameladres en tijden, klik hier.

Zaterdag 8 oktober 2016 en zaterdag 22 oktober 2016 vissen de senioren de laatste twee wedstrijden van de competitie, in de gracht om de Koeweide. Door de winst van Ricardo in de polder is er volop spanning in de top. Zeker als de vissers, die dit jaar nog geen wedstrijd hebben gewonnen, nu in de laatste twee wedstrijden hun slag slaan. Dan zal deze spanning er blijven tot zaterdagmiddag 29 oktober rond de klok van 13.00 uur.

Maar voor nu tijd om je roofvisspullen op orde te brengen en te blijven genieten van het vrolijke najaarsweer.

Met vriendelijke vissersgroeten,
De wedstrijdcommissie