Roofviscompetitie in zicht!

Donderdag, 13 september 2018

We zitten in het staartje van de zomer en dat betekent dat de roofviscompetitie bijna van start gaat. Op 22 september vissen we onze eerste roofviswedstrijd in Barneveld.

In totaal vissen we zes wedstrijden en dat doen we in de maanden september, oktober en november. Ga jij dit najaar de uitdaging aan? Breng dan je uitrusting op orde en geef je op bij de Wedstrijdcommissie Roofvis, dat onder leiding valt van Gerrit Knotters, via secretariaat@hsvbarneveld.nl.

De wedstrijden in eigen verenigingswater zijn van 8.30 tot 14.00 uur. De eindtijd bij de “vrije locatie”-wedstrijden is 16.00 uur. Deelname is € 5,- per wedstrijd of slechts € 10,- bij betaling in één keer voor alle wedstrijden. Zowel Senioren als Junioren zijn welkom. Jeugdleden betalen geen inschrijfgeld.

De wedstrijden en de locaties zijn als volgt:

22 september 2018  Barneveld
29 september 2018  Vrije locatie
13 oktober 2018  Barneveld
27 oktober 2018  Barneveld
10 november 2018  Vrije locatie
24 november 2018  Vrije locatie
8 december 2018  * Reserve *

Hierbij nog een paar interessante links om in Barnveld een mooie roofvis te vangen:

We hopen op een groot aantal fanatieke deelnemers.

Startpunt voor alle roofviswedstrijden is Schapendrift 2 te Barneveld.

Tot dan! Mail naar secretariaat@hsvbarneveld.nl.