Doe mee met onze BKV Koppel wedstrijd

Woensdag, 27 februari 2019

Zet jij op zaterdag 15 juni je wekker om naar de BKV Koppel wedstrijd te gaan? Deze wedstrijd is voor zowel de jeugd als voor onze senioren. Check onze flyer, schrijf je in, zet je wekker, ga vissen en keer huiswaarts met mooie prijzen!

Kortom: maak er een leuke dag van. Met dank aan onze sponsor BKV is deelname aan deze wedstrijd gratis en zijn er ook nog eens mooie prijzen te winnen.

Algemene informatie BKV koppelwedstrijd:

1. De BKV koppelwedstrijd is voor junioren / senioren. Deze wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd en telt dus ook niet mee voor de overige het clubkampioenschap.

2. Verder wordt het reglement van de senioren gehanteerd in zoverre toepasbaar.

3. Bij deze wedstrijd is er geen inschrijfgeld.

4. Voor alle koppels / deelnemers is er een prijs, deze worden uitgereikt na de wedstrijd.

5. Inschrijven los of als koppel (senior / junior) is mogelijk tot 8 juni 20.00 uur. Inschrijven is verplicht, dit in verband met de organisatie van deze wedstrijd. Diegenen die zich niet inschrijven kunnen niet meedoen met deze wedstrijd.

6. Wil iedereen op tijd aanwezig zijn? Dat is voor 7.00 uur. Voor deze wedstrijd geldt loten om 7.00 uur en vissen van 8.00 uur tot 12.00 uur. Mailen naar: secretariaat@hsvbarneveld.nl.

Klik hier voor het volledige reglement.