Hijsen maar tijdens de BKV Koppelwedstrijd

Vrijdag, 31 januari 2020

De eerste maand van het jaar zit er alweer bijna op en daarmee komen de wedstrijden van HSV Barneveld steeds meer in zicht. Prima plan om alvast het een en ander in je agenda vast te zetten. Wat dacht je van de BKV Koppelwedstrijd op zaterdag 13 juni 2020?

BKV sponsort al jaren onze koppelwedstrijd voor zowel de jeugd als de senioren. Ook dit jaar kunnen we onze leden weer blij maken met deze op zichzelf staande wedstrijd.

Deelname is gratis, maar wel graag van te voren opgeven. Hoeveel vissen hijs jij eruit dit jaar?